Ekonomi

Ayşe Karakaya, SmartMessage CPO’su (Baş Ürün Sorumlusu) Olarak Atandı

Pazarlama teknolojileri bölümünde faaliyet gösteren SmartMessage, Ayşe Karakaya’yı CPO (Chief Product Officer) olarak atadığını duyurdu.. Ürün ve pazarlama gruplarına liderlik edecek olan Karakaya, yeni görevinde iş konumlandırma ve pazarlama alanındaki bilgi ve tecrübesiyle şirkete değerli katkılar sağlayacak.

Kurumların hedef kitleleri ile daha aktif pazarlama bağlantıları kurmaları için ürün ve hizmetler sunan dünya markası SmartMessage, Türkiye’de üst düzey atama yaptı. Şirketin yeni CPO’su ( Üründen Sorumlu Başkan) Ayşe Karakaya oldu. Büyük kurumsal organizasyonlardaki uzun yıllara dayanan tecrübesi kapsamında farklı dinamiklere sahip şubelerde görev alan Ayşe Karakaya, kendi şubesinin lokomotif firmalarında 15 yılı aşkın süredir başarılı çalışmalara imza attıktan sonra Haziran ayı itibari ile SmartMessage ailesine katıldı. Garanti BBVA, Turkcell, Hepsiburada ve BeIN Media gibi.

İTÜ Denetim Mühendisliği lisans eğitimini tamamlayan ve halen Uluslararası Dublin Üniversitesi’nde Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi alanında doktorasını sürdürmekte olan Karakaya, çalışmaların vizyon ve stratejilerini oluştururken multidisipliner bir bakış açısıyla bakılması gerektiğini ve İş odaklı bir rolde başarı, şirket misyonu ve müşteri ihtiyaçları ile uyum içindedir. inanır.

Güçlü liderlik yetenekleri ve pazarlama teknolojilerindeki uzmanlığıyla SmartMessage’a yeni bakış açıları getirmeyi hedefleyen Karakaya, şirket çalışmalarının daha da geliştirilmesine ve pazarının büyümesine katkıda bulunmaya odaklanacak.

Öte yandan, kadın çalışanların ve yöneticilerin iş hayatında desteklenmesi vizyonuyla hareket eden SmartMessage’ın bugün itibarıyla C seviyesindeki yöneticilerinin yüzde 67’si kadın yöneticiler.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu